Po besedah državnega sekretarja Marka Koprivca gre za ključno prometno točko tako za potniški kot tovorni promet, zato so posegi, ki povečujejo prepustnost in funkcionalnost vozlišča, strateškega pomena za državo. Projekt je usklajen z nacionalnim programom razvoja prometa do leta 2030 in vključuje več pomembnih gradbenih posegov.
Na postaji že potekajo dela, med drugim gradnja novega peš nadhoda z dostopi do peronov, nadgradnja tirnih naprav med Šmartinsko in Dunajsko cesto ter rekonstrukcija obstoječega podhoda. Cilji projekta so povečanje kapacitete potniških in tranzitnih tirov, izboljšanje tehnične usklajenosti z evropskimi standardi in vzpostavitev sodobne prestopne točke za lažje povezovanje z drugimi oblikami javnega prevoza.
Nosilec projekta je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo. Skupna vrednost znaša dobrih 205 milijonov evrov, pri čemer bo 85 odstotkov pokritih iz sredstev Evropske unije, preostanek pa iz državnega proračuna. Nadgradnja železniške postaje je del širše prenove železniške infrastrukture v Sloveniji, ki zasleduje cilje večje zmogljivosti, trajnostne mobilnosti in boljše povezanosti.