V Evropi se vsako leto zavrže več kot 35 milijonov vzmetnic, od tega jih polovica konča na odlagališčih. V Dormeu so se zato usmerili v razvoj ležišč izključno iz pene, ki omogočajo reciklažo in zmanjšujejo okoljski vpliv. »Do zdaj smo s svojo tehnologijo prihranili že več kot 480 milijonov kilogramov izpustov CO₂,« je povedal ustanovitelj Dormea Sandi Češko.
Inovativnost se kaže tudi v tehnologiji personalizacije. Dormeo simulator ležišča uporabniku omogoča, da brez vstajanja preizkusi različne konfiguracije ležišča, ki jih s pomočjo umetne inteligence prilagodi glede na težo, način spanja in proračun. Personalizirana proizvodnja pomeni manj potreb po skladiščenju, nižjo porabo energije v razstavnih prostorih ter minimalno število vračil izdelkov.
Blagovna znamka Dormeo, ustanovljena pred 23 leti, je danes prisotna na več kot 40 trgih, med njimi tudi v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, na Japonskem in Kitajskem. S svojo ponudbo ležišč, vzglavnikov, odej in posteljnine ostaja osredotočena na udobje, zdravje in trajnostni razvoj. Znamka je v Sloveniji prejela tudi naziv Superbrands, ki ga prejme le en odstotek blagovnih znamk.